شعر کوتاه عاشقانه(
وبلاگ نیوا چت
وبلاگی برای شناخت اعضا.عکس های جدید بازیگران,سایت مدل لباس,عکس های هنری و زیبا.عکس های عاشقانه.عکس های دیدنی,اس ام اس,عکس.کلیپ.


درسکوت دادگاه سرنوشت


عشق برما حکم سنگینی نوشت


گفته شد دل داده ها از هم جدا


وای بر این حکم و این قانون زشت


 


عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود


عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود


شرط می بندم زمانی که نه زود است و نه دیر


مهربانی حاکم کل مناطق می شود


 


دورم ز تو ای خسته خوبان چه نویسم؟


من مرغ اسیرم به عزیزم چه نویسم؟


ترسم که قلم شعله کشد صفحه بسوزد


با آن دل گریان به عزیزم چه نویسم؟


 


تو را گم می کنم هر روز و پیدا می کنم هر شب


بدین سان خواب ها را با تو زیبا می کنم هر شب


                              تبی این کاه را چون کوه سنگین می کند آنگاه


                               چه آتش ها که در این کوه برپا می کنم هر شب


 


رفتی و ندیدی که چه محشر کردم


با اشکتمام کوچه را تر کردم


وقتی که شکست بغض تنهایی من


وابستگی ام را به تو باور کردم


 


طرح چشمان قشنگت در اتاقم نقش بسته


شعر می گویم به یادت در قفس غمگین و خسته


من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی


ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی


 


آنکه چشمان تو را این همه زیبا می کرد


کاش از روز ازل فکر دل ما می کرد


یا نمی داد به تو این همه زیبایی را


یا مرا در غم عشق تو شکیبا می کرد(just 4 u) !


 


نظرات شما عزیزان:

شیوا بیدل
ساعت13:24---25 اسفند 1390
عالین همه چیز خیلی خوبه موفق باشی گلم راستی تازه فال حافظ از اینجا گرفتم عالی در اومد برام دعا کنید کچلوهای من بووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووس عاشقتووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووونمپاسخ:سلام شیوا جون خوبی گلم ممنون که به وبلام نیوا سر زدی من مسول روم نیستم عزیزم مدیرش مسترحمیده به اون بگو درستش کنه

رها پیشتاز
ساعت14:21---20 اسفند 1390
بووووووووووووووووووووووووووووو وووس به همه

sahar
ساعت13:15---20 بهمن 1390
سلام.خسته ازدنیا خسته ازهمه خسته ازعشق...بهم سربزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط ساسان20
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 101
بازدید دیروز : 85
بازدید هفته : 188
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 60135
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 169
تعداد آنلاین : 1



Yahoo Status by RoozGozar.com

این صفحه را به اشتراک بگذارید

عضویت در سایت
ارسال عکس های جدید و داغ روز هر شب به ایمیل شما
[برای عضویت اینجا کلیک کنید]

کلیک کنید ساسان 20رو تو فیس بوک ببینید Sasan Javad

Create Your Badge